Mančester siti je potpisao novi sponzorski ugovor sa kripto berzom OKX. Ovaj ugovor predstavlja proširenje već postojećeg, a novina je da će OKX logo biti vidljiv na levom rukavu i muškog i ženskog fudbalskog tima u naredne tri godine, dok će logo će ostati vidljiv na dresovima za obuku timova kao i dosada.
Vest je podelio fudbalski klub Mančester siti na svom zvaničnom tviter nalogu.
We’re proud to announce that @okx is now our official sleeve partner 🤝
Let’s bring #Web3 technology closer to the game and continue innovating together 💙
Learn more ➡️ https://t.co/MlxK1QtgpI
Better Future: Game On! #OKXManCity | #ad pic.twitter.com/SG9Z0DPRMz
— Manchester City (@ManCity) June 30, 2023
Pre proširenja partnerstva OKX i Mančester siti su saradnju prethodno imali u martu 2022. godine, kada je OKX postao zvanični partner za obuku kluba za sezonu 2022/23. Tokom svog partnerstva, OKX je koristio inovativna Web3 iskustva, kao što je OKX Collective, da predstavi svoj brend milionima fudbalskih navijača širom sveta. Ovo je takođe omogućilo navijačima da blisko sarađuju sa igračima Mančester Sitija i OKX ambasadorima, uključujući Džeka Griliša i Aleksa Grinvuda.
OKX je nedavno pokrenuo besplatni NFT kako bi proslavio pobedu Mančester sitija u UEFA Ligi šampiona, a takođe je pokrenuo i OKX metaverzalno iskustvo sa zvezdama tima.
Hajder Rafik, direktor marketinga OKX, izjavio je: “Putovanje sa timom Mančester sitija je bilo neverovatno. Mančester siti je bio naše prvo zvanično globalno partnerstvo sa brendom i za samo godinu dana smo prešli dug put. Uvek smo nameravali da se integrišemo sa sportom i pomognemo klubu da se osloni na Web3. Posle 15 meseci imamo metaverzum, NFT inicijativu i niz drugih novih projekata zbog kojih smo uzbuđeni. Partnerstvo na rukavima dresova nas približava navijačima Sitija širom sveta i radujemo se saradnji na stvaranju jedinstvenih, uzbudljivih i inovativnih angažmana putem Web3 tehnologije.”